رالی خودروهای کلاسیک تهران - گیلماز برگزار شد
 

«مجله ماشین» - رالی خودروهای کلاسیک تهران - گیلماز صبح روز چهارشنبه اول خردادماه از مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و با گذشتن از مازندران و گیلان بعد از دو روز جمعه 3 خرداد به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی «مجله ماشین»، این رالی با حضور 65 خودروی با سن بیشتر از 25 سال صبح روز چهارشنبه از جلوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که در نوع خود رالی جالبی بود و خاطره‌های زیادی را در بطن خود دارد.
این رالی بیشتر از این که یک رالی خودروهای کلاسیک و آنتیک سال‌های گذشته باشد، رالی برای مرور کردن خاطره‌ها بود. در این رالی بیشتر راننده‌ها سن و سالی ازشان گذشته بود و هنگامی که یکدیگر را می دیدند، گویی خاطرات سال‌های دور آنها زنده شده است. به گرمی همدیگر را در آغوش گرفته و قبل از این که از احوال یکدیگر جویا شوند شرایط خودروهای هم را می‌پرسیدند.










در این مسابقات سن و سال هیچ اهمیتی نداشت و شاهد بودیم کودکانی هشت یا 9 ساله تا پیرمردی 76 ساله حضور داشتند. در کنار این افراد چندین شرکت کننده به همراه خانواده خود در رالی حضور داشتند به طوری که همسر و فرزندان کار نقشه خوانی را برعهده داشتند.
درست است که این رالی در ایران برگزار می‌شود اما شاهد بودیم که دو شرکت کننده خارجی هم در این مسابقه حضور داشتند. یکی از آنها که پای ثابت مسابقه اتومبیل‌های کلاسیک در ایران است، " برنبک" ، رییس اتاق بازرگانی ایران و آلمان و دیگری " مولر" ناظر فدراسیون جهانی بود.
فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تغییراتی که داشته جان تازه‌ای گرفته و برنامه‌هایی را مدنظر دارد. مهرعلی به عنوان سرپرست فدراسیون بر روی اجرای این مراسم نظارت داشت.

مسئولان فدراسیون در این رالی حضور داشتند و کارها را نظارت می‌کردند، اما نکته جالب اینجا بود که مسئول روابط عمومی فدراسیون که در برخورد مستقیم با رسانه‌ها است، در این مراسم حضور نداشت و اصحاب رسانه با پرس و جو از این و آن کارهای خود را هماهنگ می‌کردند.
این رالی از تهران شروع شد و با گذشتن از استان‌های مازندران، گیلان، رشت و تهران بعد از دو روز، جمعه سوم خرداد ماه و همزمان با آزادسازی خرمشهر جلوی ورودی اصلی استادیوم آزادی، به کار خود پایان داد.
گزارش کامل این رالی را در «مجله ماشین» شماره 366 تیر ماه 1392 مطالعه نمائید.   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1304
بازدید دیروز : 1996
بازدید هفته : 8822
بازدید ماه : 8640
بازدید کل : 471464
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2